vineri, 18 februarie 2011

Despre Gemmza !

Faceţi cunoştinţă cu Mods - Gemmza
Another Wednesday, another chance to Meet the Mods! Un alt Miercuri, o altă şansă de a întâlni Mods! Today, it is Moderator Gemmza's turn to tell us about herself. Astăzi, este rândul Moderator Gemmza de a ne spune despre ea. Get ready, this is a wild interview!! Pregătiţi-vă, acesta este un interviu sălbatic!

Do you have any Dragons? Aveţi vreo Dragons?
• Yo I did, but then it was MAD hard tryin' to take care of them so I put all 3 of them up for adoption. • Yo am facut, dar apoi a fost MAD incercam greu "să aibă grijă de ei, aşa că am pus toate cele 3 dintre ele pentru adoptare. I felt bad. M-am simţit rău. Didn't want them to starve. Nu vreau ca ei să moară de foame. :( : (

What is your treehouse like? Care este Treehouse ta?
• I'm lazy. • Sunt leneş. I still got the Christmas stuff up, one day I'll change it. Am încă chestii de Crăciun sus, o zi voi schimba. Mebbe not. Mebbe nu.

What is your favorite Outfit? Care este preferat Outfit ta?
• I'm diggin' my rainbow afro and my rainbow headband. • Sunt diggin "afro meu curcubeu şi bandă meu curcubeu. Some of the pandas keep callin' me a hippie, but it's all good. Unele dintre panda păstra sun "-mi un hippie, dar totul e bine. :) :)

What is your favorite Color? Care este culoare preferata ta?
• Silver…Bling, Bling! Silver • ... Bling, Bling!

Which minigame is your favorite? Minigame care este filmul tau preferat?
• Dragon's Revenge! • Dragon's Revenge!

Would you rather chase Bunnies or hunt Ghosts? Doriţi mai degrabă goana Bunnies sau Ghosts vânătoare?
• I'm all about the ghosts cuz not only do you hafta catch them but ya gotta make sure the other 2 don't freeze you! • Sunt totul despre fantome cuz nu numai tu le prinde hafta ya dar asiguraţi-vă că Trebuie alte 2 nu va congela! It's more dangerous cuz it's not like the bunnies fight back or anything! Este mult mai periculos cuz nu e ca iepuraşii lupta înapoi sau nimic!

What was your favorite Festival? Care a fost preferat Festival ta?
• Pumpkin festival. • dovleac festival. I like the colors, they are mad chill. Imi plac culorile, acestea sunt chill nebun.

What is your favorite Quest? Care este preferat Quest ta?
• The ones where ya get to help make pie. • în cazul în care cele ya ajunge pentru a ajuta la a face plăcintă. I'm hoping one day they will turn around and offer a Panda a slice just for helping! Sunt în speranţa de o zi se va transforma în jurul şi să ofere un Panda o felie doar pentru a ajuta!

What is your favorite room in Pandanda? Care este favorit în camera dumneavoastră Pandanda?
• Misty Hill. • Hill Misty. I bet it doesn't get a lot of love from others, so fine, I'm gonna give it all the love it needs! Pun pariu că nu a lua o mulţime de dragoste de la alţii, atât de bine, voi da toata dragostea de care are nevoie!

What is the best thing about being a Moderator? Care este cel mai bun lucru despre a fi un Moderator?
• The best thing is I get to kick it with cool pandas who make me laugh and follow the rules. • Cel mai bun lucru este sa am să-l lovi cu piciorul cu ursi panda rece care mă fac să râd şi să respecte regulile. They make this the best job ever, yo! Ei fac acest loc de muncă mai bune vreodată, yo!

What is the hardest thing about being a Moderator? Care este cel mai greu lucru despre a fi un Moderator?
• Angry pandas who don't understand that when there are 5 or more pandas talking to me at once, sometimes it takes me a while to respond. • panda Angry care nu înţeleg că, atunci când există 5 sau mai multe panda să vorbesc cu mine la o dată, uneori îmi ia un timp să răspundă. Doesn't mean that I don't like you…It just means that everyone needs to chillax. Nu înseamnă că eu nu vă place ... Aceasta înseamnă doar că toată lumea trebuie să chillax. :D : D

What do you like to do when you are not Moderating? Ce iti place sa faci atunci cand nu sunt Moderarea?
• In reality I am a laboratory mouse who is trying to take over the world with my friend who is a bit daft. • În realitate, eu sunt un mouse de laborator care încearcă să cucerească lumea cu prietenul meu, care este un pic tâmpit. Nah, I'm not. Nu, eu nu sunt. Or am I? squints Sau eu sunt? Squints

What makes you smile in Pandanda? Ce te face sa zambesti in Pandanda?
• Polite pandas…They rock my world! • panda politicos ... Ei rock lumea mea! Oh and pandas who tell me stories about how we first met. Oh şi panda care să-mi spui povesti despre cum am întâlnit prima dată. That's very cool! Asta e foarte cool!

Is there anything else you would like to say to Pandanda land? Este acolo orice altceva ce ar dori să spun de teren Pandanda?
• I know that I'm not around a lot but no, I'm not a new Mod. • Ştiu că nu sunt în jurul unui lot, dar nu, eu nu sunt un nou Mod. I swear that I've been around for a while now....And yes….For those who ask me EVERY time they see me…I remember you! Jur că am fost în jurul pentru un timp acum .... Si da .... Pentru cei care mă întreabă de fiecare dată când mă văd ... îmi amintesc de tine! :P : P

Ei bine...am incercat sa aflu ce inseamna asa ca nu toate cuvintele vor fi in romana... am incercat sa tradun impreuna ca varul meu...
Cam atat :]! xD
by Tibiman

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

vorbiti pe chat si vreti sa stiti cat este ceasul? hei bine avem un ceas aici:

Bobby17's Official Tracker

Photobucket

chatul blogului


creeazati un chat Mareste chatul!!
reguli: 1.nu faceti injraturi=ban 24 ore 2. nu faceti Spam=ban o ora 3. nu fiti rai= ban 24 4. Nu dati parolele pandanda(incalcarea regurilor pandanda) ban forever 5.Nerespectarea tutulor regurilor=kick(2 ori avertizare apoi ban forever)
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Photobucket
Un produs Blogger.
create your own banner at mybannermaker.com!

premiul de la zing!

Pandanda Gang!
optimizare
Top88 - Director web

ceasul

Henry's Tracker

Nu copiati!

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Top

Club Penguin (Games) - TOP.ORG
free counters

persoane inregistrate

Cautati pe acest blog