miercuri, 5 octombrie 2011

Happy Birthday La Pandas si MODERATORI din Pandas

Najoritatea PANDAS au deja acest echicet de HAPPY BIRTHDAY ! Cei din anul 2010 au deja un an dar eu am aflat ca exista si un alt padas care este mai batran si cel mai tanar PADNAS !!! 
Am gasit un PADANS car ecastiga mereu aproape toate concursurile de TOAMNA !!! !!!
MODERATORUL - MUZESTER
  Ai dragoni?
  • Am 3 dragoni.Anni,Putter si Blackie.Putter este roz...ea a fost prima.Anni este gri si Blackie este desigur... negru.Ei sunt numiti dupa cele 3 pisici ale mele. 
Cum este Treehouse-ul tau?
    https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiTNr6vSOsuvrALd4JTBZp2dM43gTriCdlf6hhXTPyeRU7kECNLKagOmXV_ACoMsIqEQK5vVxhkb4mPKdtyaGi_Wq0YArK_RpvyWHNeDO-bO8HqukC7aD1Mc57H_HfJuddF2kgOdTh8zRY/s1600/pandanda-moderator_muzester.jpg
  • Eu sunt in mijlocul redecorarii.Acum totul este negru si rosu,cu o multime de ferestre.Este nevoie de multa munca...poate as putea angaja pe cineva ca sa il termine.
Care este tinuta ta preferata?
  •  Este una dura.Mie chiar imi place puloverul cu fulg de zapada,esarfele,mansoanele pentru ureche...cred ca ai putea spune ca imi plac toate cele de iarna.
Care este culoarea ta preferata?
  • Roz
 Care mini-joc iti place?
  • Line Four...mai ales ca acum eu nu bat tot timpul.
Vrei mai degraba sa urmaresti iepuri sau sa vanezi fantome?De ce?
  • Imi place sa vanez fantome.Este o provocare sa nu fi inghetat.
Care a fost festivalul tau favorit?De ce?
  • Ar trebui sa spun Festivalul de Prietenie.Imi plac bratarile si toate culorile stralucitoare si inca mai avem zapada.
Care este quest-ul preferat?
  • O alta intrebare grea,deoarece iubesc sa le fac pe toate.Cele cu mancare ma fac sa imi fie foame deci nu pot fi ele.Cred ca acela in care trebuie sa aleg flori.Iubesc florile de primavara.
Care este camera ta preferata in Pandanda?
  • Coconut Beach.Imi place sa ascult valurile si focul noaptea.
Care este cel mai bun lucru in a fi un moderator?
  • Absurda intrebare...sa petrec cu toti panda desigur!
Care este cel mai greu lucru in a fi un moderator?
  • Sa merg peste tot incercand sa ii vad pe toti.
Ce iti place sa faci cand nu esti moderatoare?
  • Imi place sa citesc.Locuiesc pe langa un lac asa ca ma bucur sa citesc si sa ma uit la lac.
Ce te face sa zambesti in Pandanda?
  • Imi place sa vad pandas ajutand noii panda atunci cand nu este un moderator prin preajma.
Este ceva ce ti-ar place sa spui pentru Pandanda Land?
  • Distreeaza-te...stai in siguranta...fii bun cu altii...si vino sa ma vezi!!!
 - Mod Muzester



Acesta a fost micul interviu pe care Henry i l-a luat moderatorului.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

vorbiti pe chat si vreti sa stiti cat este ceasul? hei bine avem un ceas aici:

Bobby17's Official Tracker

Photobucket

chatul blogului


creeazati un chat Mareste chatul!!
reguli: 1.nu faceti injraturi=ban 24 ore 2. nu faceti Spam=ban o ora 3. nu fiti rai= ban 24 4. Nu dati parolele pandanda(incalcarea regurilor pandanda) ban forever 5.Nerespectarea tutulor regurilor=kick(2 ori avertizare apoi ban forever)
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Photobucket
Un produs Blogger.
create your own banner at mybannermaker.com!

premiul de la zing!

Pandanda Gang!
optimizare
Top88 - Director web

ceasul

Henry's Tracker

Nu copiati!

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Top

Club Penguin (Games) - TOP.ORG
free counters

persoane inregistrate

Cautati pe acest blog