vineri, 17 iunie 2011

Iubita + Surori!

Deci eu un bun civil am dorit sa merg la un "parci" cu de toate. Am zarit 2 surori traznet (angel puppy5 si angelpuppy44) ele dupa cum vedeti vorbeau ceva in soapta si eu nu am stiut ce.
Atunci puppy44 s-a dus pe banca.
Aici este o poza cu mine si cu puppy5 sarutandune.Prima oara era trista si nu stiu ce trebea sa fac asa ca ma-m dus la ea in fata dar s-a intors.Dupa aceea a venit cu pasi marunti la mine si s-a intamplat asta (sarutul).De ciuda puppy44 a iesit din purple door.
Cam atat!Ramaneti cu Noi si cu Peripetiile din PandandA!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

vorbiti pe chat si vreti sa stiti cat este ceasul? hei bine avem un ceas aici:

Bobby17's Official Tracker

Photobucket

chatul blogului


creeazati un chat Mareste chatul!!
reguli: 1.nu faceti injraturi=ban 24 ore 2. nu faceti Spam=ban o ora 3. nu fiti rai= ban 24 4. Nu dati parolele pandanda(incalcarea regurilor pandanda) ban forever 5.Nerespectarea tutulor regurilor=kick(2 ori avertizare apoi ban forever)
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
Photobucket
Un produs Blogger.
create your own banner at mybannermaker.com!

premiul de la zing!

Pandanda Gang!
optimizare
Top88 - Director web

ceasul

Henry's Tracker

Nu copiati!

Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Top

Club Penguin (Games) - TOP.ORG
free counters

persoane inregistrate

Cautati pe acest blog